Izjava za javnost z odzivom SMS – ZELENIH, po prejemu odgovora g. Nikole Damjaniča na protestno pismo mag. Darka Krajnca.
SMS – ZELENI, ki na letošnjih državnozborskih volitvah nastopamo v partnerstvu s Demokrati Slovenije, Zeleno koalicijo, Krščanskimi socialisti in Zvezo za Primorsko, se čutimo dolžne javno odzvati na odgovor, ki smo ga bili včeraj deležni s strani direktorja Ninamedie, g. Nikole Damjanića.
Vzrok nepojavnosti liste SMS ZELENI v javnomnenjskih raziskavah Ninamedie, naj bi bil, sodeč po posredovanem odgovoru g. Damjanića, v tem, da “nihče od 1000 anketirancev, ki so bili vključeni v njihovo zadnjo raziskavo, ni navedel naše stranke, čeprav imajo v anketi to možnost”.
Prepričani smo, da je v odgovoru zapisana neresnica, za kar imamo tudi materialni dokaz. Prilagamo vprašalnik, ki dokazuje, da SMS-a ni bilo med navedenimi opcijami v njihovih predvolilnih javnomnenjskih raziskavah. Dokaz nam je posredovala ena izmed anketirank, ki je sodelovala v telefonski anketi.
Kot simpatizerka SMS (ne želi se izpostavljat) je postala pozorna pri vprašanju katero stranko bi volili, če bi v nedeljo bile volitve, saj med naštetimi možnostmi ni bilo SMS (stranke, ki jih je prebrala anketarka so bile enake in celo v enakem zaporedju, kot v dokumentu, ki ga prilagamo). Kot simpatizerka zelene politike je vseeno izpostavila stranko SMS. Anketarka ji je odgovorila, da te stranke v anketi ni kot opcije, tako bo njen odgovor uvrščen pod "DRUGO". Gospodična se s to uvrstitvijo ni zadovoljila, anketarka Ninamedie pa je odgovorila, da tako pač je. Nadalje sta se dogovorili, da podjetju posreduje še naslov osebne elektronske pošte, da jo bodo, v kolikor se strinja, še kontaktriali.
Minuli teden je od Dnevnika dobila vprašalnik, ki je priložen v prilogi. Doslej ji niti Dnevnik niti Ninamedia nista pošiljala vprašalnikov, Dnevnikov vprašalnik pa je dobila (takoj) po tem, ko je anketarki posredovala svoj email naslov in dovoljenje. Jasno je, kdo za Dnevnik pripravlja ankete.
Vprašalnik v anketi jasno dokazuje, da g. Damjanić zavaja in manipulira, saj med opcijami ni navedene SMS. V kolikor se bo skušal izgovoriti, da z anketo Dnevnika nima nič, s tem ne more zavreči dejstva, da je brez soglasja posredoval osebni elektronski naslov, kar je že primer za informacijsko pooblaščenko. A v obeh primerih je očitno, da direktor Ninamedie manipulira in zavaja. Njegov namen je očitno usmeriti javno mnenje stran od liste SMS ZELENI, ki ji ostale raziskave kažejo na vstop v Državni zbor, v korist svojih političnih protežirancev.
No current events.